Mnóstwo radości z oszczędności – pod takim hasłem ruszyła wspólna kampania marek Bosch i Finish. Celem działań jest promocja zmywarek marki Bosch oraz produktów marki Finish. Agencja INSIGNIA odpowiada za strategię, kreację oraz realizację działań.
To nie pierwsza realizacja, w której agencja INSIGNIA łączy strategicznie marki będące liderami rynku. Wcześniej INSIGNIA zaplanowała m.in. strategię wspólnych działań do kampanii Alma i Bosch „Twój świat od kuchni” oraz Cif i Bosch „Zawsze piękne zakończenie. Dla Finish agencja zrealizowała w 2011 roku wspólną kampanię z marką Siemens, która również dotyczyła profitów wynikających z posiadania zmywarki do naczyń.
Idea akcji Bosch i Finish „Mnóstwo radości z oszczędności” bazuje na komunikacji oszczędności wody, jaką można uzyskać dzięki rezygnacji z ręcznego zmywania naczyń na rzecz zmywarki. Na potrzeby akcji powstał dedykowany landing page, dostępny pod adresem www.bosch-home.pl/oszczednosci, na którym uruchomiono konkurs. W trakcie zabawy użytkownicy mogą wykonać kalkulację oszczędności wody dla swojego gospodarstwa domowego. Otrzymują wynik w postaci wizualizacji zaskakującego wykorzystania zaoszczędzonych w zmywarce litrów wody (np. zapas wody do fokarium na Helu lub ilość wody potrzebna do zaparzania herbaty na cały rok).
INSIGNIA odpowiada za strategię oraz kreację kampanii, która - obok stworzenia dedykowanego landing page www.bosch-home.pl/oszczednosci – obejmuje promocję w Internecie, działania social media, kampanię na Facebooku oraz przygotowanie kreacji display’owej.
Kampania wystartowała 25 września i potrwa do 21 października 2013 roku.
Więcej informacji o akcji można znaleźć na stronie:
www.bosch-home.pl/oszczednosci
https://www.facebook.com/BoschHomePolska
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/bosch-i-finish-ucza-oszczednosci